Melek
Gezelim mi beraber?
Adı vs Nick : Melek
Şehir : Adana / Feke
Telefon : 0533 352 ** **
Merhaba ben melek, ben gezmeyi çok severim. Türkiye'nin 4 yanını gezdim tek başıma kazandığım paraları biriktirerek benim gibi gezgin ve güzel ruhlu insanlar varsa eğer lütfen bana ulaşsın. Çünkü şehirlerde ne olacağını belirsiz ve ben korkuyorum çoğu zaman erkeklerin falan bana yaklaşımından bana saldıracak gibi bakıyorlar ve ben üzülüyorum bu durumda gerçekten.. Bana bir erkek lazım yardımcı olabilecek her şeyiyle beni koruyabilecek kadar güçlü ve sert bakışları olan.. Onunla gezelim tüm ülkeyi gezelim yörelerini bilelim tadalım kısacası yaşayalım onunla beraber hayatı, güzel bir şekilde tanıştıktan sonra tabi ki. Uzun menzilli koşu ve yürüyüşlere de hazırlıklı olması lazım bence, çok koşacak..

Bu İlanı Şikayet Et!
Görüntülendi

Uyarı: Her ne sebeple olursa olsun bu siteden tanıştığınız hiç kimseye para göndermeyiniz!!

Benzer Online Üye Profilleri

Online sena

olgun arkadaş arıyorum

sena / 45 Yaş / - Malatya - Kale /
Online Kübra

kurtarın beni nolur..

Kübra / 34 Yaş / - Ankara - Kızılcahamam /
Online ceyda

dulum kafa dengi arkadaş arıyorum

ceyda / 35 Yaş / - İzmir - Buca /
Online Ceyda

dost arıyorum, gerçek dost..

Ceyda / 28 Yaş / - Antalya - Gazipaşa /
Online defne028

Bayan arkadaş hayat arkadaşı arayan yazsın

defne028 / 44 Yaş / Türkiye - İzmir - Çeşme /
Online özlem

üniversite için arkadaş

özlem / 25 Yaş / - Balıkesir - Marmara /
Online meltem

bekarım yakışıklı bey arıyorum

meltem / 34 Yaş / - Ankara - Haymana /
Online Ayten

düşüncesi düzgün erkekler arıyorum..

Ayten / 41 Yaş / - Antalya - Döşemealtı /
Online yeliz

Takılmak için yazabilirsiniz

yeliz / 31 Yaş / - İstanbul - Kadıköy /
Online Simge

Benimle konuşmak ister misiniz?

Simge / 31 Yaş / - İzmir - Beydağ /
Online zeynep

benimle ilgilenecek erkek arıyorum

zeynep / 38 Yaş / - İstanbul - Esenler /
Online Yasemin

BURSA'DA KİMSE KALMADI

Yasemin / 30 Yaş / - Bursa - İznik /

Aldığı Yorumlar

Ödldld10 ay önce
Mrb tanışmak istiyorum sizde beni çeken bir enerji var
osman polat11 ay önce
merhaba seninle tanışmak isterim tabi sende istersen seninle konusmak ve tanımak isterim şanlıurfada yaş msj yaz
Engin Yıldız12 ay önce
Merhaba gezmeyi yeniyerler keşfetmeyi dogaile uyum icinde mübadeleci birisiyim sizi tanımak uzun koşuya başlamak isterim sizde isterseniz ve asla ben yanınızda iken kimse saçınızın teline bile zarar veremez keattiyen izin vermem...
Taha Aslan12 ay önce
Merhaba tanışa bilir miyiz melek hanım tabi sizde isterseniz
Kahar kgül1 yıl önce
Merhba çok makulsunuz bütün dünyayı Gezebirim kendinize Dikkat ediniz
NihatTosun1 yıl önce
Benim numara ara konuşalım. Benimle çıkar mısın
Mehmet sayın1 yıl önce
Meraba adım mehmet gezmeyi severim sizin gibi güzel bi bayan la gezmekten onur duyarım mehmet sayın
Semih1 yıl önce
Merhaba Melek ben Semih sizi tanımak isterim. Numaram arayın konuşup tanışalım
emre1 yıl önce
Selam..merhaba.bn emre. Terazi burcu kumralim..elektrik güvenlik sistemi isleri yapiyom..sizle iyi ve Dr ust bir arkadaş kalıcı bir dost hertürlü derdinizi paylasacaginiz iyi bir dert ortaginiz olmak için mj attım..yoksa zamanınızı almak szi rahatsız etmek istemem .kabul ederseniz daha iyi tnisip konuşabiliriz ..önemli olan birbirini heryonden anlamak saygı gösterip değer vermektir.sevgi..dostluk kalb güzelliği onmlidir.nmaram tnisabiliriz..
Ahmet1 yıl önce
Sim nasisin ben kedime gezicek bir bayan ariyo tanismak istelim sakicasi yoksa senile
VATAN SEVDALISI2 yıl önce
selam tanışmak istiyorum sizinle buluntu .com postaya mesaj atın yada vatan sevdalısı diye face aratın mesaj atınız ben dönüş yaparım tanışmak dileğiyle
Mesut2 yıl önce
Gül görse kış gününde çiçek açar yarabbim bu ne tatlılık ya sizi tanımak istiyorum ciddi anlamda tabi istersen mesut
Sinan içöz2 yıl önce
Slm naber naslsn nerelisin benim yaş yirmi altı senin yasın kaç ne yapmayı seversin
Emrullah2 yıl önce
Tanişa bilirmiyiz bende gezmeyi seviyorum ve Adana da yaşiyorum
Mehmet Kurt2 yıl önce
Gezelim . Seninle gezmek seni tanımak istiyorum . Bana dön seni bekliyorum .
TEMEL SEMİZ2 yıl önce
ÇOK HOŞSUNUZ BEĞENDİM SİZİ İZMİRDE GÖRÜŞÜRÜZ İSTERSENİZ TELEFONUM ARAQYABİLİRSİNİZ NE ZAMAN İSTERSENİZ PROGRAM YAPARIZ HOŞ KALIN
Hasan ergin2 yıl önce
Slm hasan ben kayseri olur. Super olur. numaram
mehmet bozok2 yıl önce
seviyeli sohbete ve arkadaşlığa var mısın? seyahati gezmesini seviyorsan bana yaz lütfen. sizi daha yakından tanımak isterim.
CEZMİ YARAR2 yıl önce
Slm iyi geceler nasılsınız sizcede uygunsa ben sizinle tanışmayı çok isterim telefon numaram isterseniz önce watsaptan yazışıp tanışabiliriz. Saygılarımla
CEZMİ YARAR2 yıl önce
Slm iyi geceler nasılsınız tanışabilirmiyiz ben Cezmi adanadan arkadaşlık dostluk arıyorum
Eren2 yıl önce
Merhaba eren ben tanışabilirmiyiz lütfen sizinle tanışıp arkadaş olmayı istiyorum bende adana da ikamet ediyorum
Mustafa GÜÇLÜ2 yıl önce
Merhaba, ben de günübirlik ve kamplı doğa yürüyüşlerine katılmayı severim ve sık sık giderim. Tanışmak istersen cevap yazabilirsin.
Turgit2 yıl önce
Seninle tanismak istiyorum almanyafan ariyorum Tel
Alper Şafak2 yıl önce
Motosiklet ile geziler yapıyordum mağlum bu salgın yanlış bir evlilik yapmışım mutsuzum keşke sizinle daha önce tanışmış olsaydım gezmeyi seven hayat dolu samimi bir Kadınla evlenmiş olsaydım yada arkadaş birlikte olmak...
Ümit kuşku2 yıl önce
Aydında yaşıyorum beni ara bul gel yanıma seninle dünyanın her yerine giderim
Kerem çelik2 yıl önce
Slm tanısabilirmiyiz cnm ben kerem adandan yaş
bora2 yıl önce
selam handenin bayan arkadaş arıyorum tanisalimmi
Tarık Temur2 yıl önce
Merhaba ben atardık tanışmak isterim hobilerini ilgimi çekti nerde yaşıyorsunuz
Serdar aruk2 yıl önce
Mrh numaran yok ama tamışmak isterim sizinle tlf numaram
uğur2 yıl önce
ne desem bilmiyorum sadece sözlerden cıkarıpmı beni tanıyabileceksin anlasanda beelki yalnış tercihtesin cevap verebileceyine inanmıyorum zaten
Şeref2 yıl önce
Tmm canım ben varım buyur ne kadar doğrusun görelim
Adnan doğan2 yıl önce
Melek hanım selam nasılsınız size çok yakınım hayatı yaşıyorsunuz ne güzel doya doya nekadar güzel değilmi sürekli geziyorsunuz dediğinize göre bence bol bol eğlenin
Sinan terzi2 yıl önce
Merhaba ben sinan sizinle arkadaş olmak istiyorum sizde olmak isterseniz beni çok mutlu ederseniz hayırlı akşamlar
Ali2 yıl önce
Merhaba nasılsınız bir arkadaş arıyorum sevgili babında ama çok gizliliğe önem verilmesini isterim
Özgür ak2 yıl önce
Merhabalar tanışalım mı? İyi bir dostluk yaşamak adına bende adanadanım
Nazım çiçek2 yıl önce
Hayırlı akşamlar bende seninle aynı ruha sahibim gezmeyi çok seviyorum mümkün oldukçada geziyorum durumum iyi değil ama çok geziyorum istersen bana ulaşabilirsin
Mahir üregin2 yıl önce
İsmin Melek benim ismim Mahir hayat sınav eğer sende bu hayat yolculuğunda benimle yürümek koşmak istersen gel beraber elele gozgoze kosalim tabi yoruldum demek yok yarı yolda birakmak yok ise sıfır beş sıfır yedi altı bir iki sıfır iki altı dört
erdal2 yıl önce
merhaba..aradığın özelliklere az da olsa sahibim.Konuşabilirmiyiz acaba?
Ahmet aslan2 yıl önce
Slm ben Ahmet seni tanımak ve güzel günler yaşamak ve yaşatmak istiyorum sende kabul edersen
moossu3452 yıl önce
selam güzel bayan nasilsiniz ismim Ramail Azerbaycanda yaşiyorum yaşındayım sizinle tanışmak ve arkadaş olmak istiyorum niyetim çok ciddi benim WhatsApp numaram lütfen beni arayın konuşak tanışak
Batuhan2 yıl önce
Gelelim görüşelim tanışalım dürüst bir arkadaşlık kuralım üç günlük dünyada yaşarken mutlu olmamak için sebep yok
isim saklı kalsın2 yıl önce
Mrb burda nekadar doğru bilmiyorum arkadaş aramak ama benimde güvenebileceğim Bi dosta çok ihtiyacım var inşallah doğru biriyle karşılaşırız
Sahet2 yıl önce
Merhaba! Adım sahet. Türkmenistan'lıyım. Esenyurt'ta yaşıyorum. yaşındayım. Sakıncası yoksa seninle tanışmak istedim. Önce seni daha iyi tanımak istiyorum ve sonra karakterin hoşuna giderse, aradığım şey bu. Şimdi yalnız yaşıyorum. Bu benim tel.
Mertcan2 yıl önce
Motorumla gezdirebilirim seni bende gezmeyi çok seviyorum ama yaşım
obi2 yıl önce
hi melek ben de aynen gezmeyi tabiatı çeşitli yerleri seven biriyim yanliz esim calistigindan dolayı eslik edemiyor bende yanliz olunca zevk vermiyor etnik koken ( laz? soni re ) cadirli jiple mi veya motorlami seversin tabi bunları eger tanisirsak karar veririz
Hakan2 yıl önce
Merhaba slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Fatih2 yıl önce
Merhaba ben fatih İst yaşıyorum yanlız yaşıyorum gezmeyi çok seven yemeği seven biriyim uyumlu bir bayanla tanışıp birlikte yaşamak isterim.
Mehmet Şahin2 yıl önce
Melek Hanım ben senı. Sevdım. Ben. Şanlı Urfa Halfetılıyım. Bende. Gezmeye. Seven Bır. İnsanım. . Beklerim sagılarımla
Levent2 yıl önce
Merhaba hanfendi! Nasılsıniz? Ben levent sizi tanımak ve tanışmak isterim! Tabii ki sizde isterseniz.msg beklicem! Leventozkaya .com
Suat2 yıl önce
Slm ben suat bir sırdaş bayan arkadaş arıyorum dertlesecegim konuşabileceğim
Murat2 yıl önce
Mrb melek hanım nasılsınız iyimisiniz arzu ederseniz sizi tanımak isterim acısıyla tatlısıyla iyi günde kötü günde yanınızda olmak istiyorum saygılar selamlar